tlhIngan-Hol Archive: Tue Oct 20 06:17:09 1998

my Homepage - juHDaqwIj

Savan!

    rIn pIqaD qelbogh juHDaqwIj 'ay'Hom. rIn tlhIngan Hol Dochmey 'ay'Hom je.
taghwI'vaD lI'qu' De'vetlh!
rIn latlh 'ay'. DaH juHDaqlIj DararlaH. juHDaqwIj yISuch 'ej pa' rarwI' yIlo'.
jIHvaD QuvlIj yIngeH. juHDaqwIjDaq rarwI' vIchenmoH. juHDaqlIjDaq rarwI'
DachenmoHnIS SoH je. vagh Holmey tu'lu' net Sov.

SKI: My homepage has been updated. Go and link your site with mine, I'll do
the same thing. For beginners: There is a lot of new stuff on how to learn Hol
and how to read pIqaD.

http://members.aol.com/Lieven/

P.S.: {juHDaq} = home-site

Qapla' quv je