tlhIngan-Hol Archive: Fri Jul 31 13:59:33 1998

Re: nuch pujwI' je (was qep'a' vIDellaw')

---David Trimboli  wrote:

> From: William H. Martin <[email protected]>
>
> >>    {qaDHom} - HochvaD navHommey nobta' *Seqram.  mu'tlheghmey taQ
'ang
> >> navHommeyvam.  mu'tlhegh qelDI' Hoch, mu'tlheghmey Del Hoch.  roD
> lutHommey
> >> qon.  {HoSDo' 'I'} {targh peng} je luDellu'.
> >
> >Qu'vam vInIDDI' batlh vIchavbe'. Do'Ha'. Dunqu' latlhpu' lutmey.
> >le'qu' SuStel lut. *Iambic pentameter, rhyming crosstick* 'oH.
> >Dojchu'.
>
> choquvmoH, jupwI'.
>
> Rhyming?  Only a little, and by coincidence.  If anyone is
interested, here
> is the iambic pentameter acrostic poem I scribbled down as the first
readers
> began.  (Note that I had to cheat a little when a line had to begin
with a
> vowel.  Please be generous when considering stress!)
>
> nuch pujwI' je
>
> nughIj may' jeSwI'pu' 'Iw ghIH wIleghDI'.
> 'u' HochDaq veS wItu'chugh vaj maHaw'choH.
> chaq batlh wIHutlh 'ej nuHmeymaj DIchagh.
> paq Daj law' may'na' Daj puS 'e' chaw' pagh.
> 'utbe'qu' bel 'ej DaSmeymaj bIngDaq chaH
> jatlh SuvwI'na' 'ach DIHarbe' majatlh maH.
> wo' wIQanQo'.  yo' qIjDaq vav'a'pu'ma'
> 'Inmey DImoqbe'.  tamchu' janmey quvqu'
> 'ej reH maSuvlaHbe'.  Daq latlh wISuchbej.
> jatlh veqlargh, DaH qo'wIjDaq tlhIH bojoy'lu'
> 'ej reH mavum, majach, maQoS, maHegh.

toH!  DaH SengwIj vIyaj.  bIjatlhtaHvIS, yajbe'wI'pu'vaD vImugh net
Sov. bomlIj vImughHa'qu'.  roD povmo' QIchlIj 'ej chenchu'mo'
mu'tlheghmeylIj vImughlaH 'e' vIpIH.  Do'Ha' Qu'lIj vIjajbe'taHmo'
mumIS moH 'ej Qu'wIj vIta'laHbe'.  DaH jItuHHa'.

SuStel, when Seqram said "make a rhyming pentameter acrostic, he was
JOKING!."  :)  ghuy'cha'.

majQa'.  By the end of the game I wanted to go again.  My story didn't
even have a plot!

==

Qov - Beginners' Grammarian