tlhIngan-Hol Archive: Thu Jan 29 11:00:37 1998

Re: naDev Qov tu'lu''a'?

ghunchu'wI' wrote:
>Qov ja' SuSvaj:
>>pongwIj, SuStel pong je ngu'laHlaw' latlhpu', vaj bIH Dangu'laHbej.
>
>rurchuqlaw' pongmey, 'ach latlh Seng tu'lu'.
>rurchuqlaw' SuStel mu'mey SuSvaj mu'mey je.

qatlho' ghunchu'wI'.  SengwIj Da'ollaw'.  jIjangDI' pong
vIlo'meH "you wrote" vIchoHnIS. labwI'wIj ta'be'mo' vIruQnIS.  vaj
QIn vIlaD, vIjangchoH, pong vIchoH.  pong vIqawchu'be' jIQagh.
rut rurchuqchugh taghwI'pu' Qaghmey wa' taghwI' vIghovlaw' latlh nuv
QIn vIlaDtaHvIS je.  vIQaghDI' pIch vIghaj jIH, 'ach meq Dangu'ta'mo'
jIbel.

>rut qonwI' vIloylaH. pIm nuvmey "style"-mey.
>"Anthony Appleyard" ghItlh vIlaDDI' reH ghaH vIghov.
>pIj "Ken Traft" mu'mey vIngu'laH.
>motlh charghwI' ghItlh peHruS ghItlh Qov ghItlh vIghov.

Qanqor je, qar'a'?  I have a story about that.  One evening I was
logged on the MUSH in a character I had just created and walked
through a room where a guest character was. We exchanged a few words
in Klingon in these totally anonymous characters and INSTANTLY
recognized each other.  I wasn't consciously saying "that's a
Krankorism" any more than when you hear your friend's voice on the
phone you calculate the pitch: I just knew it was Krankor.  The fun
came when it took some others a bit longer to recognize the
Klingonist behind the new character.

>'ach tlhoS rap SuStel tIgh SuSvaj tIgh je.
>qonwI' vIngu'meH, jIqImnIS.
>SaHmo' SuStel pawpa' SuSvaj, ghaytan qonta' SuStel roD 'e' vIQubrup.

tlhejchuqtaHvIS chaH DIleghpu' qar'a'?

Robyn Stewart                     [email protected]
NLK Technical Library  ph. (604) 689-0344 fax (604) 443-1000
NLK Consultants Inc. 855 Homer Street, Vancouver BC  V6B 5S2

Back to archive top level