tlhIngan-Hol Archive: Mon Jan 26 20:43:44 1998

Re: De'wI'Hom

On Sat, 24 Jan 1998 22:13:38 -0800 (PST) Alan Anderson
<[email protected]> wrote:

> ja' charghwI':
> >wa'Hu' De'wI' machqu' vIje'. *PalmPilot* 'oH.
>
> chaq tugh rurbogh jan vISuq.  DaHjaj nav vIlo'.
> De' vISamlaHmeH ghaytan De'wI' nIv law' nav nIv puS,
> 'ach De'wI'HomDaq Hoch De' vIpoQbogh vIlanlaHbejbe'.
> QonoS vIqonnIS, 'ej De'wI'HomDaq Qatlh Qu'vetlh.

ghobe'. Qummo' De'wI'Hom De'wI' je roD De'wI'Daq QonoS Daqon 'ej
De'wI'HomDaq bIlaDlaH. loQ De'wI'HomDaq bIqonlaH je 'ach nom
De'wI'Daq DaqonlaH 'ej QIt De'wI'HomDaq DaqonnIS. nom
De'wI'HomDaq jIqonlaH, 'ach Qu'vamvaD nIvba' De'wI'.

De'wI'HomvaD De' lablu'meH, *clipboard* Dalo'laH.

> SuD be'nI'wI' loDnal.  SuyvaD pongDaj nobta'.
> tev nobmeH pongDaj wIv Suy.  "PalmPilot Professional" 'oH tev'e'.
> loSHu', SuqDI', Dochvetlh vInuDchu'.
>
> "Macintosh" 'oH De'wI'wIj'e'.  "Mac" lo'wI'vaD loQ QIv "PalmPilot",
> 'ach Qap 'ej ghaytan yap.

jIQoch. Qumbej *Macintosh* *PalmPilot* je. *Macintosh* lo'bej
pInwI' 'ej *PalmPilot* lo' 'ej tIv.

As a stand-alone hand held PC, the Newton is better, but the
PalmPilot is a better extention of your Mac. You do primative
word processing and spreadsheets on a Newton. You pull up your
PIM data on your PalmPilot (for half the price) and easily
synchronize data between the Mac & PalmPilot. I use mine both to
carry the info around and to synchronize my PCs at home and work.

I keep appointments, log my hours at various classifications of
tasks, keep phone & addresses, to-do lists, moon phases,
calculator ... and my entire AKD in mine. You can have it when
you pry it from my clutching, dead fingers...

> -- ghunchu'wI'

charghwI'

Back to archive top level