tlhIngan-Hol Archive: Tue Jan 13 13:04:50 1998

Power Klingon

I wrote the Power Klingon of KCD but I'm not sure if there are all correct and complete.
I like to follow text with the CD. It's easy (for me) to understand.

‘IwlIj jachjaj - May your blood scream

reH HIvje’lIjDaq ‘Iwghargh Datu’jaj - May you always find a blood worm in your glass

QuvlIjDaq yIH tu’be’lu’jaj - May coordinates bee free of tribbles

bISuvtaHvIS bIHeghjaj - May you die in battle

‘oy’ DaSIQjaj - May you endure the pain

reH tlhInganpu’ taHjaj - Klingons forever

targhlIj yInagh yIruch - Go mate with your targ

Dejpu’bogh Hov rur qablIj - Your face looks like a collapsed star

targlIj yabtIn law’ lo’lI’ Hoch yabDu’ tIn puS - Your targ as a bigger brain that all your ??? to
put together

ghe’’orDaq luSpet ‘oH DaqlIj’e’ - You beleong in a black hole in a netherworld

HoSlI’ Dalo’Ha’chu’ - You are a total waste of good energy

Hab SoSlI’ Quch - Your mother has a smooth forehead

DopDaq qul yIchenmoH QobDI’ ghu’ - Set fire on the side when there is danger

jagh DajeymeH nIteb bISuvrup - To defeat the enemy be ready to fight alone

reH Suvrup SuvwI’’a’ - A great warrior is always prepared

reH latlh qabDaq qul tuj law’ Hoch tuj puS - The fire is always hottest on someone elses face

Hagh qoHpu’ neH HeghtaHvIS SuvwI’pu’ - Only fools laugh while warriors die

HIvqa’ veqlargh - The Feklih strikes again

DaHjaj SuvwI’ SoH - Today you are a warrior

‘Iw bIQtIqDaq bIlengjaj - May you travell the river of blood

tIqlIj Da’angnIS - You must show your heart

jagh lucharghlu’ta’bogh HuH ghopDu’lIj lungaSjaj - May the bile of the vanquished fill your hands

bIrchoH SuvwI’ ‘Iw - The blood of a warrior grows cold

DaH jIbwIj vISay’nISmoH - I must wash my hair now

nIn ‘ar wIghaj - How much fuel we have left?

DaqwIj vISovbe’ - I’m lost

nuqDaq jIQong - Where do I sleep?

Back to archive top level