tlhIngan-Hol Archive: Fri Aug 28 10:50:06 1998

KLBC - jImugh 'e' jInIDlI' 'a Qatlh

KLBC - jImugh 'e' jInIDlI' 'a Qatlh

ja' Qov:

> > pagh
> > Beginners' Grammarian

> Hee hee.  qaStaHvIS wa' DIS, mu'meyvetlh DungDaq pongwIj'e' neH
> vIleghtaH.  pa' latlh pong vIleghDI' jIyev.
TRANS:  During the year, I saw those words above on my name only.
I paused as soon as I saw the additional name there.

ja' pagh:

> jIyev je jIH jay'! 'ej jabbI'IDlIjDaq Dachmo' loQ jIbIt. rIntaHmo'
> Dajoy'lu'meH poH nI', HujchoHlaw' 'u'maj. tugh choH'e' wIlajchu' 'e'
> vIpIH.
TRANS: I damn well paused also!  And because it was absent on your
transmission I was a little uneasy.  Because it was done for you were
tortured a long time, our universe became strange.  I expect we will
soon accept the change completely.

- tuv'el

Back to archive top level