tlhIngan-Hol Archive: Tue Apr 21 02:27:46 1998

RE: *Howard Stern* vIDel

> Dun cham, qar'a'?

tlhIngan QInmey vIHevDI', reH qechvam vIQub.

> > qaStaHvIS jaj Hoch jIbIt.  qaSDI' javmaH vatlh rep, murI'qa' *Benjamin*.
>
> javmaH vatlh rep? paSqu'. {{:)>

QInvam vIngeHpa' Qaghmey vItu'meH vIlaDqa'.  /vatlh/ Hutlh poH mu' Hoch 'e'
vItlhojDI', Dat vIchel.  jIbachHa'!

> > <<tlhIngan Hol jatlhbej ghaH!>>
> > jatlh *Robin*.  ghaH vImerlaw'.  :)
>
> *RobIn ghaH 'Iv'e'?

*Howard* cha'DIch ghaH *Robin*'e'.  jatlhtaHvIS *Howard*, HaghtaH neH
*Robin*.  'ach tlhaQbe'.

> batlhHa' HIghba'. You should have said, <<*Spain* vIDel neHbogh
> qoHna' mIgh'e' ghaH qoHvam'e'.>> He would not have known the
> difference. Of course, that would have had to have been
> prepared in advance with *Spain* filling in the blank...

And indeed this is what I was prepared to do.  Before I finished my
sentence, though, both Stern and Shatner cut me off, and I did not have an
opportunity to recover.  Apparently, neither was really interested in
anything I had to say, just in how I could be used as a conversation piece
for Howard's discussion with Shatner.

> > mu'tlheghwIj vIjatlh 'e' vIrIn 'e' chaw'be' *Howard*.
> > petaQ ghaH!
>
> qatlh DumermoH ngoDvam? jaghlI' DaSovbe'ba'. juplI' ghaH 'e'
> DapIH'a'? chaq loQ bIDogh.

jImerbe'.  'ach jIDoghbej.  maja'chuq *Howard* jIH je neH *Howard* 'e'
vIHar.  jImujba'.

> > 6. *Timmy* nach non yIngagh!
>
> *Timmy* ghaH 'Iv'e'?

Heghbogh vIghro'.  ram.