tlhIngan-Hol Archive: Wed Oct 08 11:32:12 1997

Re: KBLC: *proverb* chu'

ghItlh Qov:
>Qermaq, ScottvaD ngeDqu' mu'tlheghmeyvam.  ghaHvaD QatlhwI'mey tIlI'. :)
Qermaq, these sentences are too easy for Scott.  Give him toughies!

tlhIngan Hol mangHom jIH!  loQ mu'tlheghmey Qatlh vIneH
(I am a Klingon language cadet!  I want slightly difficult sentences.)

I think {loQ} modifies vIneH here ("I kinda want difficult
sentences."); I want to modify {Qatlh}.  I tried splitting the
sentence up to use {'e'} ({loQ Qatlh mu'tlheghmey 'e' vIneH}), but I
wasn't sure if {'e'} can be used with {neH}.  Should it be two
completely separate sentences ({loQ Qatlh mu'tlheghmey. vIneH.})?

Scott D. Randel
tera'ngan thlIngan Hol ghojwI'

Back to archive top level