tlhIngan-Hol Archive: Thu Oct 31 23:09:48 1996

rop Qov

Warning: This was transcribed by an unskilled typist, who doesn't know
Klingon.  Being a bad at typing, I likely pressed the wrong keys frequently.
Not knowing Klingon, I have no way to correct it (short of re-reading this
mess, and there's no way I'm doing that!).  I think I got all the "l" vs.
"I" correct, but if Klingon doesn't have any "v", you should substitute "r"
while
reading this.  I likely put "thl" in place of "tlh" several places, but I
suspect you're used to that.

------------
cha'Hu' jIqetchoHDI' jItlhuHHa'choH.  SlbI'jImev 'ej jItlhuHqu'
lach loQ jIvulchoHpu'.  qetnlSmo' tlhIngan SuvwI' QelwI' vIrI'.
QelqachDaq jIyIttaHvIS 'oy' 'uSwIj 'ej loQ jItlhuHlaHbe'.
SuDchoHpu' 'ej DoqchoHpu' 'uSqIj 'eJ ghurPu'.
cha''uSDu' rur ja'QelwI'.  Slbl' rapyaH'a'Daq myQay QelwI'
ropyaHDaq nunuDqU' Qelpu'law.  rowIj luleghlu'meH *Roentgen
(x)* tlHmey lo'. woJ Slp vltlhuHpu'Dl' 'ej 'aDwljDaq woj taS
lanlu'pu'Dl' HapHom botlh HotlhwI' vI'el.  'uSwlj nuD chaMwI'
yu'egh'a'mey chuS lIngbagh jan lo'taHvlS.  hanmey ta nuDDI' Qel
ja' 'uSwIjDaq 'aD botchu' 'Iwlet, 'ej taghDu'wIjDaq 'Iw letmo'
Daqmey law' lubotlu'je.  jIpIvqu'mo' munISbe' DotlhwIj
muvulmoHpa' jay'.

DaH jIbechbe' 'ach Do'Ha' QounDaqDaq jIratlhulS 'ej DeSwljDaq
HerghwI' tu'lu'taH.  plj muSuch 'Iwwlj tlhapbogh chamwI''e'
naDev jIratljnIS qaStaHvIS Sochjajj.  tugh hISuvrupqa' 'ach
DaHjibechbe' 'ach Do'Ha' QongDaqDaq jIratlhuIS 'ej DeSwljDaq
HerghwI' tulu'taH.  plj muSuch 'Iwwlj tlhapbogh chamwI''e'
naDev jIratlhnIS qaStaHvIS sochjaj.  tughJISuvrupqa; ;ach
DaHDalqu' ghu'wIj.  tlhIngan Hol Dajatlhqangchugh HlrI'.
qaSpu' chorghratlh rep 'ej qaSpa' cha'maHvatlH rep (PST)
vIrI'lu' net chaw'. (604) 684 6532 #7708 'oH mI'wIj'e'.
ghaytan jabbI'IDramghItlhmo' loDnalwI' Qaghmey taQ lutu'lu'.
bolaDlaH 'e' vltul.

SKI: Qov describes her hospital admittance in detail more
painful than the condition itself.

Qov/rwr
Wade Richards    -= [email protected] =-
"Never attribute to malice what can adequately be explained by stupidity."

Back to archive top level