tlhIngan-Hol Archive: Wed Oct 30 12:37:41 1996

Re: KLBC - Trick or Treat

> i'm new here and i dont know what the ____ to do!!!

bIchu'law', 'ach mu' Qut Dalo'laHbe' jay'.  jabbI'IDghomvam laD QupwI'.
mu' HoS Dalo' DaneHchugh, tlhIngan mu' HoS yIghoj!
<-qu'> <jay'> je yIlo'.  f*** yIlo'Qo'.
batlh DaneHchugh mu' Qut yIchIlqu', mu' 'IH yItam.
bom ghItlhwI' quv law', tIch ghItlhwI' quv puS 'e' vIqel.

> my name is Adam coming from Israel,Tel-Aviv.
toH, bIyIDlaw'.  jabbI'IDghomvaD lI' latlh yIDwI'pu'.  }}:-)

> a S-T fan for a lot of time's and a klingon worrior for a year.
*Hov leng DaparHa' 'e' vIHonbe', 'ach chay' tlhIngan SuvwI' DaDa?
betleH Dalo''a'?  vay' DaHoH'a'?  <loQ Hagh>

> write me something,man!!!
SoHvaD vay' vIghItlhbej.  DaH vay' yIghItlh, 'ej tlhIngan Hol Dalo' 'e' yInID.

>                                      Adam

SKI: Welcome to the list, don't cuss, and try it in Klingon now.

DaH latlh tlhInganpu'na'vaD vIghItlh:
ghojwI'vam vItIchbe', KLBC vIqImHa'.
pabDaj vIlughmoHbe', *manners*Daj vIlughmoH.
muyajmeH, ghaHvaD jabbI'IDvam vImugh 'ej ghaHvaD neH vIlI'.

SKI: To the old hands, don't worry, I see he's a beginner, I'm not correcting
his grammar, and I am sending a translation of this by private email.

taDI'oS vIq, law'wI'pu'vaD Holtej jIH
| Thaddaeus Vick, Linguist to the Masses |    [email protected]  -or-    |
|                                        |     [email protected]      |
| gules on a saltire argent voided azure |                           |
| thirteen mullets of the second. Yeeha. | http://www.crl.com/~dvick |