tlhIngan-Hol Archive: Sun Jun 30 15:20:54 1996

KLBC: tlhIngan Hol yIjatlhtaH

> Hoch jatlhwI'pu': tlhIngan Hol yIjatlhtaH!

chuwI' jura''a'? mu'tlheghHommey vIyaj neH.  DIvI' Hol ghItlh neH 'e' qab.
'ach tlhIngan Hol ghItlh neH 'e' qabmeH chuwI'.  DIvI' Hol tlhIngan Hol je'
ghItlhlaHmeH *KLBC*. naDev vI'ang.  DIvI' Hol wIghItlhbe' neH Hoch.

jabbI'ID vIghItlh, <-mo'> vIyajbe'mo'.  DaH vIHar vIyaj leghlaH.

Does that command apply to beginners?  I can only read simple sentences.
Writing only English is bad, but writing only Klingon is also bad.  For KLBC
we can write both, as I show here.  No one should write just English.

I wrote an e-mail because I didn't understand <-mo'>.  Now I believe I
understand, as you can see.

Back to archive top level