tlhIngan-Hol Archive: Mon Jun 10 20:07:30 1996

translations of TKD

jIjatlhqa': Hol novvaD tlhIngan Hol mu'ghom mughlu'chugh vaj jIQuchqu'.
 *English* jatlhlaHbe'bogh vay'vaD tlhIngan Hol vIjatlhchugh vaj wa'
ngoQ'a'wIj vIta'.  vaj tlhIngan Hol jatlhlaHchugh *Germany*ngan, 'ej
*English* jatlhlaHbe'chugh, vaj tlhIngan Holmo' maQumlaH.  jIHvaD potlh.  meq
vISovbe'.

I say again: If someone translates the Klingon Dictionary into another
language, I will be very happy.  If I can speak Klingon with someone who
cannot speak English, then I will have accomplished one of my most important
goals.  Thus, if a German person can speak Klingon, but not English, then we
will be able to communicate with Klingon.  This is important to me.  I don't
know why.

SuStel
Hovjaj 96443.8

Back to archive top level