tlhIngan-Hol Archive: Sat Dec 28 06:32:07 1996

DaHjaj mu' 'oHqa' batlh'e'

For some reason nobody commented on this when I sent it a week ago. I would
appreciate at least some remarks.

"Count it the greatest sin to prefer life to honor, and for the sake of
living to lose what makes life worth having."
yIn potlh law' batlh potlh puS 'e' DaQubchugh, bIyemqu', 'ej yInvaD yIn
lo'laHmoHbogh Doch DapolHa'.

"If peace cannot be maintained with honor, it is no longer peace."
roj leHlaHbe'lu' batlh lo'lu'taHvIS, roj 'oHtaHbe'.

"There could be no honor in a sure success, but much might be wrested from a
sure defeat."
batlh qemlaHbe' Qapla'na', 'ach Dajeylu'bejchugh Doch law' Daghoj.

"What is left when honor is lost?"
taHbe'DI' batlh ratlh nuq?

"My honor is my life, both grow in one; take honor from me, and my life is
done."
yInwIj 'oH batlhwIj, nItebHa' reH tIn; batlhwIj Dange'chugh, 'ej rInqu'bej yIn.

-HurghwI'
Hovjaj 96992.8

Back to archive top level