tlhIngan-Hol Archive: Fri Dec 13 03:15:58 1996

Re: KLBC. First attempt

SuStel,
 jItlhIjnIS (I must apologize). chaq bIlugh, jupwI'(Perhaps you are correct,
my friend).
chaq tlhIngan Hol vIyaj 'e' vIHarpu' law' vIyaj puS (Perhaps I do not
understand Klingon as well as I had believed). jIghItlhDI', DI'vI' Hol
vImughta'bogh jInopbe' (When I write, I will include the English which I
translated). jIpo'be'ba' 'e' vISovbe'pu' (I was unaware that I was so
obviously unskilled). jIHaDnISbej 'ej jIqeqnISbej (I definitely must study
and I definitely  must practice). vaj tlhIngan Hol batlh vIjatlhlaH (Then I
can speak Klingon with honor).
                                                             qaghItlhqa'DI'
                                                                 Ko'var

Back to archive top level