tlhIngan-Hol Archive: Sat Aug 03 11:05:14 1996

Nick not on TV after all

Do'Ha', vajwI'pu'. HaSta HabwI' patDaq vIHotlhlu', tlhIngan Hol vIDeltaHvIS,
net naDHa'. vaj pa' HaStaHomrajDaq tuleghbe'.

Unfortunately, Klingonists, my appearance on TV describing Klingon has been
ix-nayed; so you won't be seeing me on the small screen after all.

--
NON ME TENENT VINCVLA NON ME TENET CLAVIS    STETIT PVELLA RVFA TVNICA SIQVIS
       Nick Nicholas      http://www.cs.mu.oz.au/~nsn   Linguistics

Back to archive top level