tlhIngan-Hol Archive: Thu Mar 16 09:49:13 1995

jIyIntaH...

HoD Qanqor:

Sogh Qob vestai-qutvaj jIH.  *list*Daq Qob chopong vItlhob.  yap HolwIj;
qaStaHvIS cha'maH tup jabbI'IDlIj vImugh.  wej HolDaq jIQubbe'.  HolDaq
jIQublaHDI' *KSRP* vImuv 'e' vIHech.  DaH tlhIngan HolDaq tera'ngan Holvo'
bommey bommu'mey vImugh.  rut jIQap.  rut jIQapchu'.  pIj jIlujqu'.

jabbI'IDvam vIghItlhtaHvIS qaSpu' cha'maH vagh tup.  DaH jIjaHnIS.
"QaH'eghbogh chaHvetlh QaH qeylIS" jatlhlu'; nuQaHchugh jupma' bepbe' qeylIS
'e' vIQub.

|      Sogh Qob vestai-qutvaj     | Northern Quadrant, Dark Moon Fleet |
| Second & Communications Officer |       Klingon Assault Group        |
|      I.K.V. Crystal Dagger      |                                    |
|          Rochester NY           |     "qoH vuvQo' SuS" - qeylIS      |
|           Fidonet: Bill Willmerdinger @ 1:2613/477.1701              |
|    Internet: [email protected]      |

... tlhInagnpu' tebbogh Qe'Daq "yIHmey!" jachlu' 'e' chaw'lu''a'?

Back to archive top level