tlhIngan-Hol Archive: Mon Apr 17 15:35:12 1995

qep'a' cha'DIchDaq

HochHeyra''e', Do' vIyajmoHchu'meH, jabbI'ID vIghItlhDI' cha' Hol vIlo'.
qep'a'Daq lengtaHvIS trI'Qal, mujuSba'mo', vItlhej Hu' 'e' chaw', 'ej
qep'a'Daq DujDaj vIlIgh. DaH 'e' vInabbe'nISchoHlaw'. chaq qep'a'
SuchlaHbe'mo' trI'Qal, mIw latlh vIlo'rup. qep'a'Daq lengDI' latlh, mujuS'a'?
DuHvam ghajbe'chugh Hoch, vaj nIteb pa' jIleng. Do' vInabchu'meH, tugh 'e'
HIjang.

In order for the largest audience to understand me, I'm sending out this
bilingual transmission. Duffy had offered to give me a ride to Philly because
I was on her way anyhow, but her plans might change. So, I need another mode
of transportation. Is anyone else going to pass me on their way? If not, I
can go alone. But reply soon so I can make the alternative arrangements.
Thanks.

Guido

Back to archive top level