tlhIngan-Hol Archive: Wed Jun 15 04:24:41 1994

my mail

-=> Quoting [email protected] to Li <=-

Tl> From: [email protected] (Nick NICHOLAS)
Tl> Subject: your mail
Tl> Date: Wed, 15 Jun 1994 11:11:23 +1000 (EST)

Tl> toH, teH, 'a qaStaHvIS poH nI'qu', wav'egh nabHol (planned language)
Tl> jatlhwI'pu' ghom, 'ej pIj wav'eghDI', tugh Hegh Holvetlh. SaH je
Tl> Holvetlh jatlhwI'pu', 'ach SaHqu'mo' chaH, qaS lot.

toH, teH, qaStaHvISchugh poH nI'qu', wIlo'qu'
ghom wav'eghnISbe'
Holvetlh HeghnISbe'

qaS lot vIchaw'be'
qaS lot wIchaw'be'qu'

Tl> tlhIngan jatlhwI' Hoch latlhvo' wav'eghmo' Proechel neH, Heghbe'
Tl> Holmaj.  'ach Do'Ha': pIj nabHolmeyDaq, 'ItmoHbogh ghu'vam leghlu'.

nuQ loDvetlh neH potlhbebe'
ghom potlhbe ej vIsaH

tlhIngan Hol vIghojtaH ej vIghoHbe'qu'

Tl> wav'eghpu' Loglan, 'e' muqawmoH wanI'vam.
vIyajbe'        (seriously, I only spend 5-ish minutes daily
                on this... am a BEGINNER!!!)

Tl> pIj maghoHpu' jIH, tlhIngan tej latlh je. pIj jIqu'qu' je,
Tl> jIghoHtaHvIS. 'a not HolmajvaD Seghvam QIH vIqaSmoH jIghoHDI', 'e'
Tl> vItulbej.

I must have short-circuited my frontal lobe, all
of a sudden I am lost...

___ Blue Wave/QWK v2.12

|This message has been routed through urchin.fidonet.org,   |
|usenet <--> Fidonet gateway, in Rosenberg Texas. Please do |
|not include a bang address containing "urchin.fidonet.org" |
|in any reply email.  Using such a bang address will delay  |
|processing and usually cause lost messages. If you are     |
|sending an email message to a Fidonet node, please use the |
|following address format:                                  |
|[p<point_number>.]f<node_number>.z<zone_number>.fidonet.org|