tlhIngan-Hol Archive: Tue Jun 30 09:01:25 2015

Re: [Tlhingan-hol] Klingon Word of the Day: DIng

lojmitti7wi7nuv ([email protected])

ghaytan QIt jIrlaH, ‘ach DIngtaHvIS, nom DIngnIS ‘e’ vIloy.

If it blurs, it spins. If you see it going around, it twirls or rotates.

DIng muDDuj vo’wI’. DIng rutlh. jIr SuS lurgh jan. Daq ‘avlu’taHvIS, jIr nach.

lojmIt tI’wI’ nuv ‘utlh
Retired Door Repair Guy