tlhIngan-Hol Archive: Mon Jul 06 12:17:30 2015

Re: [Tlhingan-hol] Klingon Word of the Day: jegh

Will Martin ([email protected]) [KLI Member] [Hol po'wI']

Perhaps it might be clearer as:

taj’e’ qama’ suqHa’moH yaS.

jeghmo’ qama’, taj suqHa’ qama’.

jegh qama’ ‘e’ tobmeH qama’, yepchu’taHvIS, QIt tajDaj ret’aq nob qama’.