tlhIngan-Hol Archive: Tue Nov 19 11:42:25 2013

Re: [Tlhingan-hol] tlhIngan Hubbeq qID

Rohan Fenwick ([email protected]) [KLI Member]

jIjatlhpu' jIH:
> Heh. :) Reminds me of last year's qep'a' in Chicago. The card
> I was given for qaDHom wa' was {Hut Sa' Sa'Hut}.

mujang De'vID, jatlh:
> 'ej qaDHom DachavemeH chay' mu'meyvetlh Dalo'pu'?

qaSDI' QISmaS jaj wa'DIch, munobchu'ta' bangwI'... :)

Basically I riffed off the first nine verses of "The Twelve Days of Christmas", talking about how much I enjoyed receiving (if I remember rightly) one troop's forehead, two yeomen's heads, three ensigns' moustaches, four lieutenants' index fingers, five commanders' intestines, six captains' teeth, seven brigadiers' veins, and eight commodores' hearts, but {Hut Sa' Sa'Hut vIlajQo'}.

QeS