tlhIngan-Hol Archive: Fri Feb 01 17:46:52 2013

[Tlhingan-hol] Klingon Scrabble Board

Robyn Stewart ([email protected]) [KLI Member] [Hol po'wI']

The guy making the Scrabble tiles - they're ready, see my blog for what they look like. They are available in pIqaD only or pIqaD with Okrandian characters. http://nuqbopbom.blogspot.ca/2013/02/scrabble-majyongmey.html

He's willing to make stickers to convert a regular board to a Klingon board, vaj DaH vuDmeyraj vIboSchoH. lugh'a' mu'tlheghmey vIchupbogh?

tlhIngan Degh - Ideally the centre symbol would be a Klingon trefoil, but there will be copyright issues there, so I suggest leaving it as the star that comes on the game and let people customize it themselves.

cha'logh majyong yItogh
wejlogh majyong yItogh
cha'logh mu' yItogh
wejlogh mu' yItogh

jIHvaD nap patvam 'ach nuq bomaS? chaq nIv <cha'logh mu'vaD yIpe''egh> 'ach chaq tIqmo' <cha'logh majyongvaD yIpe''egh> tlhoy machnIS pIqaD.

- Qov