tlhIngan-Hol Archive: Sun Dec 08 06:33:27 2013

Re: [Tlhingan-hol] HIboQ to add tlhIngan Hol to gherkin

小石川 和幸 ([email protected])

vIQIj.

ghunDI' jIvum.
program vIqaDDI', rut specflow(something like cucumber of .NET) vIlo'.
Holmey law' ngaS cucumber. English, French, Germany ... Chinese, Japanese and so on tu'lu'.
 You can see support languages here:
 https://github.com/cucumber/gherkin/blob/master/lib/gherkin/i18n.json
en-pirate ngaSmo', cucumberDaq tlhIngan Hol vIchel 'e' vIHech.
ghunDI', (test)specfilemeH cucumber lo'.

cucumber QIjlu':
http://cukes.info/

DaH De' ghunchoHbogh:
https://github.com/naghbIQtIqHom/gherkin/compare

Ten keywords are needed to translate into Klingon.
| Feature          |
| Background       |
| Scenario         |
| Scenario Outline |
| Given            |
| When             |
| Then             |
| Examples         |
| And              |
| But              |

These keywords should appear the head of an each sentence.
If the words are translated simply,
the klingon sentences are strange for tlhIngan Hol.
I'd like to know suggestion and idea.

Usages and tlhIngan Hol sample are below:

# https://gist.github.com/naghbIQtIqHom/7857601
#language:en
feature: Using cucumber in tlhIngan Hol
  In order to use tlhIngan Hol for cucumber
  As a user
  I can write specs and run these specs properly.

  Background:
    Given some developers translated gherkin words into thIngan Hol,

  Scenario: wrting specs in tlhIngan Hol
    When I write feature files in tlhIngan Hol,
    Then features run properly,
    And pass all scenarios.

  Scenario Outline:
    Given <gherkin key word> is in a scenario
    When features run
    Then tlhIngan gherkin key word parsed as gherkin key word.

    Examples:
    | gherkin key word |
    | Feature          |
    | Background       |
    | Scenario         |
    | Scenario Outline |
    | Given            |
    | When             |
    | Then             |
    | Examples         |
    | And              |
    | But              |

# I'd like to use cucumber like this.
# HIqoy'. gherkin key word translation Dachup. HIlab!
#language:tlh
poQbogh malja': Using cucumber in tlhIngan Hol
  In order to use tlhIngan Hol for cucumber
  As a user
  I can write specs and run these specs properly.

  mo':
    ghu' some developers translated gherkin words into thIngan Hol,

  lut: wrting specs in tlhIngan Hol
    qaSDI' I write feature files in tlhIngan Hol,
    vaj features run properly,
    'ej pass all scenarios.

  lut chovnatlh:
    ghu' noblu' <gherkin key word> is in a scenario
    qasDI' features run
    vaj tlhIngan gherkin key word parsed as gherkin key word <tlhIngan mu'>.

    Examples:
    | gherkin key word | tlhIngan mu'   |
    | Feature          | poQbogh malja' |
    | Background       | mo'            |
    | Scenario         | lut            |
    | Scenario Outline | lut chovnatlh  |
    | Given            | ghu' noblu'    |
    | When             | qaSDI'         |
    | Then             | vaj            |
    | Examples         | ghantoH        |
    | And              | 'ej            |
    | But              | 'ach           |

# All in tlhIngan Hol
# vIHech:
#language:tlh
poQbogh malja': tlhIngan Hol lo'DI', cucumber lo'
  tlhIngan Hol lo'meH cucumber lo'.
  lo'wI' jIH.
  spec vIghItlhlaH, thIngan Hol ghItlhDI'. spec vIqetmoH. qar.

  mo':
    ghu' gherkin mu'mey mugh ghunwI', thIngan Hol lo'DI',

  lut: spec ghItlh, tlhIngan Hol lo'DI'
    qaSDI' tlhIngan Hol vIlo'DI', poQbogh malja' vIghItlh,
    vaj qet poQbogh malja'mey. qar.
    'ej Qap Hoch lutmey.

  lut chovnatlh:
    ghu' noblu' lutDaq <gherkin ngaQHa'moHwI' mu'> 'oH.
    qasDI' qet poQbogh malja'mey
    vaj tlhIngan gherkin ngaQHa'moHwI' mu' pojlu'. <tlhIngan mu'> tlhaplu'.

    ghantoH:
    | gherkin ngaQHa'moHwI' mu' | tlhIngan mu'   |
    | Feature                   | poQbogh malja' |
    | Background                | mo'            |
    | Scenario                  | lut            |
    | Scenario Outline          | lut chovnatlh  |
    | Given                     | ghu' noblu'    |
    | When                      | qaSDI'         |
    | Then                      | vaj            |
    | Examples                  | ghantoH        |
    | And                       | 'ej            |
    | But                       | 'ach           |

Satlho'
-------
naghbIqtIqHom
Kazuyuki KOISHIKAWA