tlhIngan-Hol Archive: Mon Mar 01 05:53:48 2010

Re: Philosophical plurals...

ghunchu'wI' 'utlh ([email protected])

On Sun, Feb 28, 2010 at 10:28 PM, qaS'ar lI' <[email protected]> wrote:
> Corpses are, in the context I'm curious about, objects that at one time
> possessed the capacity for speech.

jIQoch. jatlhlaH nuv. HeghDI' ghaH, nuv ghaHbe' porgh. lom moj.
jatlhlaHbe' lom. narghpu' qa'.

> ...what is a
> Klingon poet to do to differentiate "corpses" from "corpses scattered all
> about", which is necessary to make any battle aftermath scene complete?

tlhIngan bomwI' jIHbe', 'ach che'ron Doq vIqelnISDI', lommey neH
vIDelbe'. ghopmey, nachmey, luHmey je vIDel.

-- ghunchu'wI'

Back to archive top level