tlhIngan-Hol Archive: Thu May 08 12:50:35 2008

Re: ghItlh chu'

Louise Whitty ([email protected]) [KLI Member]

qavan 'angghal.

ghItlhlIj vilaDpu' 'ej vItIvpu'qu'.
le'qu' najwI'vem 'e'.
ghItlhghach Dajqu' SoH'e'.

PhiladelphiaDaq jIpuv vInab. (I plan to fly to Philadelphia.)
ghogh qep'a'maj 'oH 'e'? (When our qep'a' will be held?)
jabbI'IDlIj bong vIQaw'pu. (I accidentely deleted your email)

'ej yiqIm: patlh cha'Dich vItob vIneH. (I want to test conclusively my 2nd
exam.)

jajlIj DatIvjaj.

lu'lu'