tlhIngan-Hol Archive: Thu Jan 03 01:05:38 2008

Re: purple

Lieven Litaer ([email protected]) [KLI Member] [Hol ghojwI']

tlhIngan Hol yIlo'taH jay'.
Dajbej Dochmey'e' luleghlaHbogh tlhInganpu', 'ach tlhIngan Hol'e' wIbuSmeH jabbI''IDvam wIlo' net Hech.

Please don't beat me now, but this is again one of those topics which is actually off-topic. I agree it is very interesting, but we need to practice klingon here, or talk about it.

vaj tlhIngan mInDu' DabuS DaneHchugh, vaj tlhIngan Hol yIlo'. porghtejwI' maHbe'.

HIqIpQo'.  ;-)

Quvar.