tlhIngan-Hol Archive: Wed May 23 11:30:15 2007

Re: yIQ'a' MARS tIQ?

Doq ([email protected])

tlhIngan Hol jatlhwI'pu'vaD jImugh:

Mars puH Hap poj NASA lengwI' qoq. qoq pong 'oH <<qa'>>. DaHjaj Mars
bIQ qellu'chugh, silica'e' ghajbogh puH Hapvam law' law' silica'e'
luQIjlaH tIjpu' law' puS. yIQtaHvIS Mars, chen silicavam, ghIq
QaDchoHba' Mars.

Ithaca N.Y.Daq Cornell yejHaDvaD Mars lengwI' qellu'DI' tIjpIn ghaH
Steve Squyres. jatlh: <<numerqu' silicavam. nuvuQ. qaStaHvIS wa'SaD
cha'vatlh jaj, Mars ghor wInuDpu' 'ej DaHjaj silica le'vam wItu'.
ratlh nuq wItu'laHbough? SIvnISlu'!>>

Doq

On May 22, 2007, at 1:46 PM, Steven Boozer wrote:

> chaq MARS yuQDaq bIQ tu'lu' 'e' toblaw' tera'ngan nejwI':
>
>      A patch of Martian soil analyzed by NASA's rover Spirit is so
> rich
>    in silica that it may provide some of the strongest evidence yet
> that
>    ancient Mars was much wetter than it is now. The processes that
> could
>    have produced such a concentrated deposit of silica require the
>    presence of water. . . .
>      "You could hear people gasp in astonishment," said Steve Squyres
>    of Cornell University, Ithaca, N.Y., principal investigator for the
>    Mars rover's science instruments. "This is a remarkable discovery.
>    And the fact that we found something this new and different after
>    nearly 1,200 days on Mars makes it even more remarkable. It makes
>    you wonder what else is still out there."
>
> lut naQ yIlaD:
>
> http://www.jpl.nasa.gov/news/news.cfm?release=2007-061
>

> --
> Voragh