tlhIngan-Hol Archive: Wed Jun 20 04:55:56 2007

Re: qep'a'

QeS 'utlh ([email protected])

ghItlhpu' Qov, ja':

>jIjeS.

Do'Ha', jIjeSbe'qa' jIH. 'ach Australia tlhIngan Hol jatlhwI'pu'vaD qepHom vIchenmoH jeSlaHchugh vay' 'ej neHchugh. Brisbane vIDab. HISovmoH. tetlhvaD QIn bongeHlaH qoj jIHvaD bongeHlaH.

Unfortunately, I will again be unable to attend. But if any Australian Klingonists are interested (if any are lurking on the list?), I'm happy to set up a qepHom in Brisbane. Let me know (feel free to email me off-list).

QeS 'utlh
tlhIngan Hol yejHaD pabpo' / Grammarian of the Klingon Language Institute

not nItoj Hemey ngo' juppu' ngo' je
     - Ubykh Hol vIttlhegh
Explore the seven wonders of the world