tlhIngan-Hol Archive: Thu Feb 15 16:04:21 2007

Immigrant Song lyrics

Alpha Omicron ([email protected])

Well, I had intended to create a tlhIngan Hol version of Led Zeppelin's
"Immigrant Song", but realized that my speed of peach, while okay for
actually speaking tlhIngan Hol, is no good for singing it. So if anyone
wants to pick up where I've left off, here are the lyrics I cooked up
(please don't be shy to correct any of my errors):

yuQmajDaq chuch peD je tu'lu'be'
pa'Daq quvmajvaD Suv maH'e'

jaghDaq Dujmeymaj ngeH
ra'ghomquv vaj majaH
juHqo'chaj chargh
maH net Sov

Set'ov'oqor
vIleghlaH

nom vIH Dujmeymaj vaj tugh maHIv
jagh yuQ 'oH ngoQmaj'e', Heghchaj DItIv

DaHjaj noH lut lujach
yotlhmeyraj SuDbogh 'ej tun
Hoch waw'raj DIghaj, Sulujpu'
DaHjaj pIn'a'pu' maH

nom vIH Dujmeymaj vaj tugh maHIv
jagh yuQ 'oH ngoQmaj'e', Heghchaj DItIv

[[last two lines still missing Klingon versions]]

The awkward phrasing is from syllable/rhyme constraints. A MIDI
instrumental is available on the web (google it if you want to record
yourself singing it).

Back to archive top level