tlhIngan-Hol Archive: Wed Dec 12 06:28:24 2007

Re: Prefix and noun agreement

QeS 'utlh ([email protected])

ghItlhpu' ghunchu'wI', ja':
>I suspect that it works in most languages where the verb conjugation
>can give an explicit "third person plural subject" mark to the sentence.
>Are there any Latin scholars reading?

Latin Hol'e' pagh vISov, vaj jItobmeH pagh vIjatlhlaH. 'ach wot rom'e'
Ubykh Hol Qatlh law' tlhIngan Hol Qatlh puS (pIj wej DIp rom moHaq
cha' Ubykh wotmey, 'ej pIjHa' loS cha'laHlaw'), 'ej Ubykh Hol'e' qellu'DI'
qaSbe'law' wanI' DaDelbogh. rom chut loblu'chu'bogh ghajlaw' Holvetlh.

'ach tlhIngan Hol SovmajvaD pagh tobba'... {{:S

QeS 'utlh
tlhIngan Hol yejHaD pab po'wI'
(Grammarian of the Klingon Language Institute)

not nItoj Hemey ngo' juppu' ngo' je
- Ubykh Hol vIttlhegh

It's simple! Sell your car for just $30 at CarPoint.com.au
http://a.ninemsn.com.au/b.aspx?URL=http%3A%2F%2Fsecure%2Dau%2Eimrworldwide%2Ecom%2Fcgi%2Dbin%2Fa%2Fci%5F450304%2Fet%5F2%2Fcg%5F801459%2Fpi%5F1004813%2Fai%5F859641&_t=762955845&_r=tig_OCT07&_m=EXT

Back to archive top level