tlhIngan-Hol Archive: Mon Apr 18 20:49:03 2005

Atlanta

Quvmey ngu'taH latlh, vaj ghoghwIj vIchel.  cha'leS Atlanta vIghoS.
qaStaHvIS loS jaj jIratlh.  Georgia Dome-Daq 'ov qoqmey lIngta'bogh
ghojwI'pu' law'qu'.  motlh pem puqwI' DuSaq ghom vItlhej, 'ach SuchwI'pu'
vIlajbej.  Thursday 'uQ nab vIHutlh; vISoprupDI' chaq vay' vIghomlaH.

vaj Atlanta-Daq choghom DaneHchugh, HIrI'.

...mughwI' yIchu'...engaging universal translator...

Everyone else is announcing their coordinates; I might as well join in.
I'm going to be in Atlanta this week, Wednesday evening through Sunday
morning.  Thousands of students will be competing  at the Georgia Dome with
robots they built.  Though I'll be with my son's school's team during the
day, visitors are certainly welcome.  I don't yet have dinner plans on
Thursday; I could meet someone then too.

So if you want to meet me in Atlanta, send me a note.

-- ghunchu'wI'

Back to archive top level