tlhIngan-Hol Archive: Mon May 24 11:58:26 2004

Re: manong

WeQqul ([email protected])

In a message dated 5/24/2004 1:26:44 PM Eastern Standard Time,
[email protected] writes:
weQqul:
>i have a question for all of you...r u people as passionate in other
>aspects of your lives as you are about this language? such intensity truly
>fascinates me!
>reH taHjaj tlhIngan Hol!

<Qoy qeylIs puqloD> DaSov'a'?  van bom'a'maj 'oH.  mu'tlheghvam
ngaS bom: <maSuv manong 'ej maHoHchu'>.  SuvnISbe' 'ej HoHnISbe'
tlhIngan Hol jatlhwI', 'ach manongnISbej.  nongbe'chugh vay',
qatlh tlhIngan Hol ghoj ghaH'e'?  vulqan Hol ghoj 'e' ruch
nongbe'wI'!  {{:-)

--
    qon De'vID

Qapla'! batlh bIjatlhchu'pu'  'ej qatlho'bejqu'!  that was absolutely
wonderful! And I totally agree! A big part of what drew me to this language was it's
intensity and it's affect on me. I am a very intense person and have always
lived my life intensely. this language suits me well! and yes! in order to be
able not only to just learn this language, but to fully understand it, one must
possess these qualities! again i say Qapla'!

reH taHjaja tlhIngan Hol!

weQqul
bIjatlhnISchugh, tlhIngan Hol yIjatlh!
HovpoH 701578.7