tlhIngan-Hol Archive: Thu Apr 22 16:17:45 2004

Re: jabbI'ID QuvwIj vIchoH vIneH

qurgh ([email protected])

/stuff/subscribe.html yIjaH. jabb'ID Quv chu' yIchel vaj
jabbI'ID Quv qon yIteq.

Go to that URL and add your new address, then unsubscribe with your current
address.

qurgh

ghItlh [email protected]:

>  jabbI'ID QuvwIj vIchoH vIneH 'ach telthvamvaD jabbI'IDmey vIHevtaHmeH, chay'
> vIta'laH? *encartis*Daq jabbI'ID vIngeHpu', 'ach Qagh QInmey vIHev neH. Hu'
> *kli*Daq jabbI'ID vIngeHpu' je, 'ach mujang pagh.
> I want to change my email address but how can i do this and continue to
> receive the kli list emails? i sent email to encartis, but only received
> error
> messages from them. also, i sent email to kli a few days ago, but no one
> responded.
>
> reH taHjaj tlhIngan Hol!
>
> weQqul
> bIjatlhnISchugh, tlhIngan Hol yIjatlh!
> HovpoH 701446.3
> Stardate 4308.1

For a free wizage.net web based email address, email me!

Back to archive top level