tlhIngan-Hol Archive: Sun Oct 05 07:14:28 2003

RE: Sun Tzu's "Art of War"

Se'noj le'umaS ([email protected])

ghItlh 'ISqu':
>"Tao Te Ching" vImughlI'mo' DaH jInmolvam vIjeSmeH poH vIHutlh. wa' DoS neH
>vIbuS vIneH. rInDI' jInmolwIj latlh jInmolmey vIbuSchoHlaH. 'ach QIn
>tetlhvamDaq 'ay' mughta'bogh labchugh vay' vIqelrup.

jIyajchu'. mughwI''a' SoH 'ach bIDoy'choH vIneHbe'bej. Qav mu'tlhegh
vIyajbe'. yImugh!

Se'noj

(Summary incase I mughHa')
I understand perfectly. You are a master translator, but I don't want to
tire you out. I don't understand the last sentence, translate late it,
please. (courtesy added for effect.))