tlhIngan-Hol Archive: Wed Oct 01 11:18:26 2003

tlhIngan Hol maqeqmeH vay' vInejlI'

DOOM_er ([email protected])

Savan,

tlhIngan Hol pab HochHom vIyaj, 'a mu'mey puS vISov 'ej jIqeqnISbej. Do'Ha'
naDev ("Netherlands" vIDab) tlhIngan Hol jatlh neHbogh vay' vISamlaHbe',
vaj DaH naDev vInejchoH. tlhIngan HolDaj qeqmeH jIHvaD QInmey qon neHbogh
vay' tu'lu''a'? po'wI' ghaHchugh jIbelchu', vaj QaghmeywIj tu'laHlaw' ghaH,
'a vIpoQbe'. DaneHchugh yIjang.

SKI: In order to practise and improve my Klingon I'm looking for someone to
email with in Klingon. Someone able to detect the mistakes I still make
would be nice, but not necessary. Anyone interested?

DOOM_er

Back to archive top level