tlhIngan-Hol Archive: Sun May 25 07:30:40 2003

Re: UK Radio Interview

lab ghunchu'wI':

>ja' qIroS:
>>Oddly enough the interviewers didn't take the piss, which surprised me!
>
>nuqjatlh?  vay' DaghItlhHa'law', 'ach Doch DaHechbogh vIghovbe'.

wo' tay' mu'mey ghoQ lo' qIroS. Hol ghoQ vISovchu'be'mo' chaq jImuj 'ach
mu'meyvam vIQIj 'e' vInID:

tlhIngan Hol luqeltaHvIS Sagh yu'wI'pu'. (didn't take the piss=) qIDbe',
tlhIngan Hol ghojwI'pu' vaqbe'.

jImujchugh mulughmoH tay' wo' Dabbogh labwI'pu' 'e' vIHonbe'.

'ISqu'

SKI
qIroS probably means that the interviewers did not treat learning Klingon as
a joke. Posters from the UK will doubtless correct me if my understanding of
the slang expression "take the piss" is wrong.