tlhIngan-Hol Archive: Mon May 19 19:59:36 2003

tlhobqa'qu' taghwI'

DaH lut vIja': <<lItlhobqa'qu' taghwI'>> "The Beginner Asks You Yet Again"
ghap.

DaHjaj, QaghmeywIjmo' vatlhlogh mojaq pab vIghItlh. <<tlhIngan Hol mu'ghom>>
vIlaDtaHvIS, qech vIghaj.
This morning I was writing out my suffix rules a hundred times (Don't use
type 5 on the first noun of a noun-noun construct. Don't use type 7 on the
second verb of a sentence-as-object construct. ARRGH) to atone for my errors
in recent postings, when I had an idea.

chaq qoH jIH, 'ach Satlhob. (peqaw: vIghoj vIneHmo' neH jIQIp jItlhobtaHvIS.
:P)

DIp mu'tlheghDaq <<nuq>> <<'Iv>> ghap vIlo'laH'a'? SachuH:

Can I say, for instance, <<be'etor nuq DaSuchtaH>> "What thing of B'Etor's
are you looking for?" I could find nothing in TKD about it.

qech 'oH neH; mujchugh, vIlIj. QaHrajmo' Savan. naDev Qaghmey tu'lu',
yIngu'.

QeS lagh

ninemsn Extra Storage is now available. Get larger attachments -
send/receive up to 2MB attachments (up to 100 percent more per e-mail). Go
to  http://join.msn.com/?page=dept/home&pgmarket=en-au

Back to archive top level