tlhIngan-Hol Archive: Mon May 05 12:35:00 2003

Re: Expand ...

lab: "christoph.pichlmann":

:bIjangmeH, QIn naQ bIghItlhnISbe'qa'.
:cha'logh, wejlogh QIn rap leghlu'. nuQtaH 'oH.
:
:Intended meaning:
:It is not necessary to quote the entire message when replying!
:It is annoying to see the same message twice or thrice.

:Note: I m receiving the digest version, so maybe that s why I find it
:annoying.

"Digest" vIHev jIH je 'ej "'oplogh" veQ lungaSbogh QIn'e' vIHevchugh motlh
muyIvqu' wanI'vam. Do' rut vay'vaD qaD moj "veQ QIn" 'ej QInvam mugh vay'.
vaj jIbel.

I also hate it when my digest contains multiple postings of the same SPAM.
Fortunately, occassionally some spam gets translated and becomes interesting
to read.

'ISqu'