tlhIngan-Hol Archive: Wed Jul 23 15:35:45 2003

QI'lop wIlop

Here's another song I've translated lately. I won't tell you which one it is, to keep it as a surprise. But
maybe you recognize the rhyming scheme of it. ... But I doubt it.  ;-)

QI'lop wIlopDI' malopchu' maH
maghwI' vIDaQo'; tlhIngan juHqo' maghbe' SuvwI'
pelop! wej leS maHegh - 'a not majegh
qagh DaSop neH DaneH 'e' vIlegh

QI'lop wIlopchu'; malop maH
nepwI' vIDaQo'; tlhIngan nepwI' parba' SuvwI'
pelop! cha' leS maHegh - 'a not majegh
DaH malop neH DaneH 'e' vIlegh

QI'lop wIloptaH; mataH maH
SuvwI' vIDabej; tlhIngan wo' quvmoHbej SuvwI'
pelop! wa' leS maHegh - not majegh
'a tlhIngan SuvwI'na' wIDa 'e' vIlegh

I give no translation, because it's not so complicated to find out what it says. The contents are not
soooo important - as it usually is in songs - but the number of syllables can not be changed.

Quvar.
>nom bom chom<

Back to archive top level