tlhIngan-Hol Archive: Mon Jul 21 16:31:04 2003

Re: Is the language too bound for its own good?

From: "qaS ngal-qaS":
>> While I don't have the resources to attend
>> qep'a', or even the closest qepHom to my area *lives in the middle of
>> nowhere*,

jang SuStel:
>qepHom DaghoSlaHbe'chugh, qepHom yIcher!

wejpuH. voghna' botlh vIDab je jIH. qarnISchugh, jIjatlhnIS: Germany qIbHeS vIDab. HolQeD buSlu'chugh chaq bejlu'; qaStaHvIS
vagh DIS Hoch jar qepHom vIcher. jeS pagh. qaStaHvIS vagh DIS jay'! buDlaw' Europe lengwI'pu' (tIqqu' wa'vatlh qelI'qam 'e'
luHarba'). QI'lop wIloptaHvIS tlhIngan nongwI'pu' ghom'e' vItay'bogh jIH je, reH muQoyrup 'ej ghojrup 'op. 'a lengqu' neHbe'law'.
jIbeplaw'.

leng luneH chaH potlhchugh wanI'. wa' ben *qepHom'a'* [sic] vIcher; qaStaHvIS wej jaj tlhIngan Hol wIqeq. jeSrup cha'maH
ghojwI'pu'. Dunqu' wanI'.
vaj tugh latlh *qepHom'a'* vIcherbej. taghDI' DISpoH bIr qaS 'oH. tugh latlh De' vI'ang.

Quvar
SKI: since N.O.B.O.D.Y. has ever attended my regular qepHom, I'm going to organize a three-day qepHom like last last year. More
information will come.

Back to archive top level