tlhIngan-Hol Archive: Wed Jul 09 21:43:13 2003

Re: County Fair

choHbej poH, DloraH, choHbej poH.   :(

DloraH <[email protected]> wrote:jIH murI' yoS lop. logh muchchajvaD tlhInganpu' neH. vaj jar Soch, jaj
cha'maH vagh jaj cha'maH jav je, yoS lopDaq mavang jatyIn jIH je.

chay' Qagh wo'?
ben jatlhlu'DI' nuv ghIj [tlhIngan] mu'.
DaH lopDaq Human puqvaD matlhaQ neH.

The local County Fair contacted me and asked if I would be a klingon at the
Space Exhibit of the County Fair (25, 26 July). Verine will be there as a
klingon also.

Where did the Empire go wrong?
Years ago people were scared by the mere mention of the word "Klingon".
Now we are but an amusement for human children at a fair.

DloraH

Klingon Warrior
taHjaj wo'!
Darren M. Slade