tlhIngan-Hol Archive: Fri Oct 25 10:07:19 2002

Re: Learning Project (hopefully)

From: "Se'noj" <[email protected]>
> bIlugh jupwI'.
> I've learnt alot about how InglanD Hol is structured by getting out of my
> InglanD Hol speaking head and looking at it from another point of view.

maj!  tlhIngan Hol HaDlu'taHDI', 'ej Hol tej ghaHbe'chugh HaDwI', reH ngoD
luyajlu'bogh luDublu'.  yIghojtaHqu'!

DIvI'Daq motlhmo' "English," HolvaD DIvI' Hol ponglu'.  'ej bIjatlhtaHvIS
"England", tlhIngan Hol pong rur pongvetlh DaneHchugh, bIjatlhnIS *'Inglan
*'InglanID 'e' vIchup.  <'> poQlu'ba'.  not wab wa'DIch 'oH "vowel"'e'.
yIqIm: jIchup neH.  pong DamaSbogh yIlo'.

toH.  Qatlhlaw' Dung mu'tlheghmey!

SuStel
Stardate 2816.2

Back to archive top level