tlhIngan-Hol Archive: Thu Jun 13 16:00:01 2002

loStaH

qon peHruS:
>While I really like many of these, and am glad someone has been thinking
>about translations of the Federation Standard terms until we get the "true"
>tlhIngan Hol terms, I will comment on a few of the above.

"true" tlhIngan Hol terms?

tlhIngan Hol mu'ghom naQmoHpu' MO 'e' boloSlaH qaStaHvIS wa'vatlh DIS 'ach
vaj DaHjaj Sulo'laHbe'chu'. law'qu' jay' tlhIngan mu'mey. tIlo'. nuq
boloSlI'? reH mu'mey chennISmoHlu'. not naQ Sovmaj De'maj joq. pab
teylu'taHvIS neH pagh ghojlu'.

--
Andrew Strader

Back to archive top level