tlhIngan-Hol Archive: Tue Jul 02 11:05:51 2002

Re: beachquestion #4: two verbs

> > {SuDbogh 'ej wovbogh paqwIj vIlaD}
> > "I read my book wich is bright and which is gyb"
>
> Yes.
> Or you can say,  paqwIj vIlaD.  SuD 'ej wov paqwIj.

Hm. I see it's been a long time since I really practiced klingon. I still
try to make complex sentences like in other languages. But klingon is short.
shortqu'.

qaStaHvIS poH law' jIqeqbe'. 'ach DaH jIqeqchoHchu'. mu'tlheghmey tIq
vIchenmoH vIneH. latlh Holmey rur mu'tlheghmeyvetlh. 'ach mu'mey puS poQ tlhIngan
Hol jatlhwI'. jIqawnIS.
choQaHmo' qatlho'bej.

Qapla'

http://www.gmx.net