tlhIngan-Hol Archive: Wed Feb 06 10:56:30 2002

Re: Alphabet

> charghwI'vo':
> > I've run into an interesting variation on this concept with my fiancee.
> She's
> > originally from Philadelphia, while I'm a native Virginian. She's
> fascinated
> > that I actually pronounce "where" and "wear" differently. She thinks it is
> > charming that I jet a puff of air when I say "where", but I don't when I
> > say "wear", and yet she cannot bring herself to do the same.
>
> yaHwIjDaq *Russia*ngan vISov (DaH Russia Dabbe'ba' ghaH).  HolQeD HaD 'e'
> tIv.  pIm "w" "wh" je ghaH vIja'DI', vImermoH.

*Russia*ngan DamermoHDI', 'Iv mer Russia*ngan*?

[jIqID neH. QaghHom 'oH QaghlIj'e'.]

> QIt bIH vIjatlh 'ej pIm bIH
> 'e' QoylaH ghaH.
>
> "weapon" jatlhDI' *Michael Dorn*, jatlh "wheapon."  bIQIjchu'chugh DaQoy.
> reH teSwIj 'oy' QIchDaj.

maQochbe' 'ach jaS marIQmoH QIchDaj. teSwIj 'oy'be' QIchDaj, 'ach mumoghmoHbej.
vIQoypu'DI' burghwIj rIQ law' teSDu'wIj rIQ puS.

> SuStel
> Stardate 2099.6

charghwI'

Back to archive top level