tlhIngan-Hol Archive: Sun Oct 28 06:19:41 2001

HolQeDlIj DaHevbe'chugh...

wa' wen "Europe"Daq Dabbogh boQwI'na'vaD HolQeDmey law' vIngeH.
HolQeDmeyvam vIngeHDI' EuropeDaq Dabbogh tlhIngan nugh ngeHqa' boQwI'wI'.
'e'mo' Huch pol tlhIngan Hol yejHaD.

Do'Ha' vIngeHDI' not paw HolQeDmey. qatlh? vISovbe'.

wa'leS HolQeDmey chu' vIngeHqa'.

vaj, "Europe"Daq bIDabchugh 'ej HolQeDlIj DaHevbe'chugh, yItuv. tugh paw.

Hagh qoHpu' neH HeghtaHvIS SuvwI'pu'.

'angghal

<<rough translation>>

One month ago I sent many copies of HolQeD to an assistant who lives in
Europe. When I send these issues my assistant resends them to the Klingon
community in Europe. Because of this the KLI saves money.

Unfortunately, when I sent them the issues did not arrive. I don't know why.

Tomorrow I will resend new journals.

Thus, if you live in Europe and you haven't received your journal, be
patient. It will arrive soon.

Lawrence

Back to archive top level