tlhIngan-Hol Archive: Thu Jul 19 13:30:10 2001

RE: Klingon computing

vay':
>>Are they are other Klingon minded people (preferably familiar with
>>UNIX/Linux or even KDE) who would be interested in starting a project like
>>this?
>
>Any guesses on how long until we get the GNOME vs. KDE battle? }}:-)
>(personally, I prefer GNOME)

Andrew Strader:
> shell nuq wIvnISlu'? tlhIngan Hol Degh ' ma'nISlu'ba'. quote token '
> ma'Ha'nISlu' je. ma'bejmo' perl 6, motlh ma'lu'. Qu' mob 'oHbe' mughmeH
> Qu''e'. batlh ghunnIS je po'wI'. ngeDlaw' ghunmeH Qu', 'ach nI'.

bIlugh, 'ach Degh ' poQ je latlh Holmey. loQ cha' Gaelic Holmey vIjatlhlaH,
'ej ' lulo'bej Holvam. ghaytan Qapchugh Irish Gaelic mughmeH jInmol, vaj
QaplaH je tlhIngan Hol mughmeH jInmol.

pagh

Back to archive top level