tlhIngan-Hol Archive: Mon Jul 02 17:42:40 2001

RE: Drummond quote

naQSej:
> KLBC violation.

> Woe is me for a wicked person, I had not noticed that David's Drummond
> quote was KLBC.  I apologise for my enthusiasm in getting in before taD.

bItlhIjDI' batlh bIvang, 'ach tlhIngan DaDabe'. tlhIngan Hol DajatlhtaHvIS
bIjatlhHa'chugh, qa'meH vIttlhegh Dalo'nIS. qa'meH vIttlhegh Dajatlhbogh
lajlu'chugh vaj bIQagh net lIj. lajbe'lu'chugh, vaj ghaytan nom tlhIngan
juHqo' DamejnIS. potlhbe'law' vIttlhegh DawIvbogh; potlh neH jatlhmeH mIw.
pe'vIl yIjatlh!

qa'meH vIttlheghmey:

reH latlh qabDaq qul tuj law' Hoch tuj puS
Hagh qoHpu' neH HeghtaHvIS SuvwI'pu'
DopDaq qul yIchenmoH QobDI' ghu'
jagh DajeymeH nIteb yISuvrup
reH Suvrup SuvwI''a'
HIvqa' veqlargh

Your appology honorable, but it's not the proper Klingon response to a
social gaffe. While speaking Klingon, the appropriate action is to use a
replacement proverb. If the proverb is accepted the transgression is
forgotten. If it's not accepted, it's probably time to get a shuttle home.
The choice of proverb is apparently unimportant - it's all in the delivery.
Speak forcefully! (always good advice anyway).

pagh

Back to archive top level