tlhIngan-Hol Archive: Sun Jul 01 09:14:30 2001

Re: Hoghmey vItoghlI' -- Sut vInabnIS

At 14:39 27.06.01 EST, you wrote:
>SuH jav Hogh pIq tagh qep'a' chorghDIch.
>
>qep'a'Daq nuq vItuQ?  Europe muD Dotlh vIQulnIS.  maghIQtaHvIS, Sepmey
>law'Daq maqugh.  Philadelphia tuj law' Brussels tuj puS net joS.
>ghaytan tujbe' Hoch Sepmey DISuchbogh.  'ach qughwI' tIgh vISovbe',
>'ej yopwaH qaq vISamnIS.

pIj BelgiumDaq SIS. 'ach rut tuj je. qaStaHvIS poH tuj, tujqu'choH pemHov.
chaq tujchoH Hat, 'ach tujqu'be'.
Yes, it rains a lot in Belgium, but it can be hot there, too. During the
summer, the sun can become very hot. It will certainly be warm, but it
won't be really hot. I think it's gonna be at least 60° F (about 15°C,
which is cold, in the evening) and it can go up to mid nineties (32°C), but
that's very hot already. Average for august is about seventy Fahrenheit
(20-25°C)

maDo'chugh, tuj neH wISIQnIS. maDo'be'chugh SISchu'.
'ach maDo' 'e' vIHar.
If we're lucky, we have a whole week of sun, with some clouds perhabs. Of
course it can also rain a lot. But I think we'll have good weather.

nuq tuQ? jISovbe'. bIrbe' Brussels. 'ach Hawaii 'oHbe'bej!
Dress what? I don't know. It's not cold in Brussels, but it defenitely
ain't Hawaii!

qep'a' ja'chuqmeH pa''a'Daq yIntagh tu'lu', vaj pa' matujbe'.
The conference room has air conditioning, so it won't be too hot there.

Lieven.
(pongwIj Dajatlh DaneHchugh, *lIyven* yIjatlh. DI'vI' Hol mu' <mejtaH> rur)

Back to archive top level