tlhIngan-Hol Archive: Thu Aug 30 18:48:57 2001

Re: Unicode

>[1] Okay, that's one of the longest suffix sequences that I've
>used in actual conversation.  The intent was
>"if one causes the system to be ready to display it" . . .

majQa'. butlhna'lIj yI'angtaH. mu'mey tInqu'moHba' tlhIngan Hol pabwI'pu'.
Do'Ha' rut mISmoHlaH mojaq tlhejchuqghach, wej Holvam tobchu'mo' MO. wotDaq
DuDchuq mojaq qechmey, tagha' 'e' vIHar. vaj Qatlhbe'law' tay'moHlu'meH laH.
ghIq qay'taH pab puS neH. chay' qech luSIgh -moH mojaq, Segh 2 mojaqmey je,
tay'DI' bIH? MOvaD vIyu'qang. mu' DatInmoHmeH 'ebmey DalIqlaH, law'chugh
tlhIngan HollIj. vaj qatungHa'. latlh Hol val vIlaDtaHvIS, reH jIpIl. DIvI'
Hol yInop!

ghuy'Do

Back to archive top level